Gran Canaria

Sitter o kollar på kanal 5 charter hjältar, första avsnitet. Han snubben som va där för 31e gången vilken underbar människa :). Haha. Intressaqnt serie. Har varit på Gran Canaria 2 ggr o de va najs. Äkta charter. Innan de tittade jag på den rätta för Rosing. Jag har bara en sak att säga NO COMMENT. Men efter att bott i USA i tre år o här finns ju diverse knäppa program. Men jag tror att hela grejen e fejk. Om man vill hitta kärlek behöver man inte göra de på TV. Däremot kan man ju tjäna massa pengar på TV. Ni förstår vad jag menar va?

Ok. Nu väntar jag på att darling ska komma hem med Ben & Jerry Froyo half baked! Love it. Sen blir de myspys. O i mon måste jag plugga för jag har varit så lat idag.

Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0