Hjälp

Vaknade av att jag skrek hjälp. Drömde om galningar som skulle göra dumma grejer när jag va ute o jogga. Haha sen när e jag ute o joggar? Iaf ibland blir jag oerhört trött på alla mina drömmar. Jag drömmar massa, hela tiden. Kommer nästan ihåg allt. Ibland e de som man inte får någon ro på natten för jag frömmer så mycket.

Klockan e snart 7 o jag ska strax gå o duscha. Idag mellan 8 o 12 ska de komma hem någon från Geek Squad o ta en titt på min dator som krashade. Förhoppningsvis kan de fixa så jag kan få tillbaka allt jag förlorade. Sen kostar de saftigt mycke också :( Men jag MÅSTE få mina bilder tillbaka.

Sen blir de plugga stenhårt. Vet inte hur många timmar jag pluggade igår. PSYCHOLOGY!! Inte världens lättaste. Plus att jag måste göra färdigt en inlämning tills imorgon. Vi ska typ ha kvartsamtal med läraren. Jaja de blir att viga hela dagen till detta.

Later people!

Kommentarer
Postat av: anna of sweden

Ögonkakao? Åh, du är för gullig. Har just fått en liten laddning med posten så jag klarar mig. Men åh, vad glad jag blir att du tänker på mig!

2009-03-31 @ 15:13:43
URL: http://annasweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0