Inga bilder

Nää de blir nog inga bilder. Nu är geek squad mannen här. O min gamla dator va full med virus som han nu tar bort o gör så att datorn går att användas igen. Detta kalaset går bara på 300 dollar. Vill jag ha mina bilder tillbaka så får jag nog snällt betala ca 1500 dollar. Något jag verkligen INTE har råd med,  o de e helt sjukt mycke pengar. Men mormor du vinner väl på hästarna i helgen????

Sitter här o pluggar, så fort han är färdig ska jag bege mig till biblioteket för att plugga där. Får ju så himla mycke mer gjort då. Annars blir de lätt att man sitter i sängen o tittar på gamla huset fullt avsnitt istället.

Idag e de strålande sol utomhus, kanske hinns med en promenad i mina nya jogging(gå) skor.

Later people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0