Min nya pärla

Yes de fick bli en ny dator, denna andra vill jag bara kasta ut genom fönstret just nu. Fick bli en silvrig Toshiba. Inget fancy men nåt som räcker för mig. O eftersom jag e så himla smart så lyckades jag installera svenskt tangentbord helt själv. Pluspoäng till mig. Vill sitta o pilla på min dator nu men jag har 2 uppsatser som ska in imon. Hade väl inte behöva skynda mig så om de inte vore for att jag ska till vårat writing center som stänger kl 4. Dar hjalper de en med stavning o gramatik. A de behover verkligen jag. Alla ganger jag har gatt dit har jag fatt A pa mina uppsatser så de lonar sig verkligen o e gratis.

Idag har de varit stralande sol men lite kallt, fast man känner att våren är på ingång.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0