Very happy!

Ohh idag lyser solen o snön är på väg att smälta bort. No more snö please. Jag tror jag e lite hög på redbull just nu. Va trött o köpte en redbull xl, en halv liters burk. Me löve redbull.

På tisdag ska jag till doktorn för tuberkolos test, detta måste göras då jag ska börja med praktik nästa termin. Ska även till polisen o få en criminal background check. O nu på lördag ska jag gå o o fylla på (SÄGER MAN SÅ?) mina slingor. E dyrt men jag måste göra de, har försökt göra de hemma själv o de har resulterat i att jag har ungefär 5 olika hårfärger just nu haha.

Till helgen ska de bli 17 grader varmt, oh my vad jag längtar!!!! Våren är på väg, as I said no more snö.

Nu ska jag spela wii fit en stund o sen blir de tvätta o plugga. O ikväll så blir de nog mys med Ben & Jerry Froyo half baked. De bästa :)

Bjuder på en liten idolbild på mig o världens sötaste tvillingar Kiki o Fifi



Later people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0