Americas Next Top Model

Nu sitter jag o kollar på finalen av ANTM cycle 12. Har redan min favorit, hoppas hon vinner. Har varit underbart väder idag. Har nyss käkat pasta sallad med kyckling. Jag va så nyttig att jag använde whole weat pasta, vilket jag INTE tycker om. Har även haft en bra dag med Caitlyn, hon är så söt! Hoppas man får en liten dotter som henne i framtiden.

Darling jobber sent idag så han lär man ju inte se på några timmar. Jag tror jag  har ett hål i min tand, de ilar så jag blir galen! Har inte råd att gå till tandläkaren, får ringa mitt försäkringsbolag o se om de betalar. Hoppas de!

Nä nu ska jag forsätta att kolla på TVn.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0