Billy har kommit hem

Yes igår va vi o hämtade en billy bokhylla hos en kompis som också ska flytta o ville bli av med denna. O självklart tackar man ja :)... O idag försöker jag göra ett halvhjärtat försöka att måla om min andra billy bokhylla från brun till svart. Har köpt billig spray färg.. får se hur resultatet blir haha.

Nu e de verkligen så nära tills vi ska flytta. Jag längtar!!!!! Men va konstigt de kommer bli, MEN va skönt att slippa höra små barn varje morgon som springer runt med skorna på o kastar bollar så de låter som jordbävning.

idag ska jag packa de sista, tvätta, måla bokhyllan, åka till banken, o sen ska jag ut o promenixa...

Later people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0