En ny ugn!

Yes idag köpte jag o darling en microvågsugn, inte speciellt billigt men nödvändigt. Har redan provat den o poppat popcorn haha. Micron som finns här går inte att poppa popcorn i för den här snurrplattan som finns i funkar inte o då bränner den popcornen på en sida bara. Vi va på farmers market också men hittade inget riktigt, jag hittade en cykel men de ville ha 65 dollar för den så no thanks! Vi kollade efter balkongbord på nätet och hittade detta på IKEA såklart. Sen har vi svarta stolar som vi ska ha till. Sen blir de till att köpa lite najs blommor o kanske plantera lite örter o kryddor (haha de lär ju knappast hända).

Vi köpte även spray färg o spray lack för vi ska måla om våran ljusbruna billy bokhylla till svart o lacka våra sängbord. Ska bli mina projekt nu när jag har massor av tid.

Imorgon ska jag till SPCA o träffa massa sötnosar. O sen ska vi åka o skriva på kontraktet på lägenheten!!!! Jag längtar (om någon missat de)..

Har precis tittat klart på Wallander, som va dubat. Va väl kanske inte så mycke att hänga i granen. Orkade inte ens följa med på slutet så jag fatta inte vem mördaren va!

Good night and happy mothers day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0