Förnya

Idag är jag sågär lite huslig o håller på att fixa våra nattduksbord. Har sandpaprat de o ska laka de snart. Fick hjälp av min kära svägerska Rose. De närmar sig flytt med stormsteg nu juh. Va o skrev på hyreskontraktet igår. De funkar inte som i SVerige precis. Vi har skrivit på ett 14 månaders kontrakt, o kan som sagt inte flytta ut innan de (om man inte vill betala massvis med pengar förstås). Men de känns skönt att veta att vi har lägenhet för ett bra tag. Vi ändrade också flytta in datum till lördagen den 30e maj, bara en dag skillnad men för mig känns de som flere veckor innan o jag e så lycklig. Vårat rum ser ut som fan själv o så lär de bli tills vi flyttar.

Igår va jag på SPCA igen. Hann med 8 hunder igår o stannade i två timmar. Va en hund som va liten galen, o jag blev nästan lite rädd för henne. Sen annars va de bara massa sötnosar, men damn de e starka pitbullsarna. Här e en av mina favoriter, snällare hund får man leta efter! Ska nog dit lite senare igen.

Nä nu har jag ätit vattenmelon o ska fortsätta med min nattduksbord (stavning?).

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0