Fridag igen?

Men hallå imon e de lördag, the lördag with the capital LLLLLLL. Imorgon ska jag flytta med min underbara underbara man!!! Jag är så lycklig så jag skriker inombords. Vill inte skrika högt för jag passar Caitlyn o då kanske hon blir rädd om jag börjar skrika haha...

Hon sitter på golvet o leker med sitt gossedjur som är en vit katt som vi köpte till henne i the Disney Store. Jag älskar den affären o skulle lätt kunna spendera många dollar därinne.

Idag e de molnigt o inte ens 20 grader, lite halvkasst sådär. Imon ska de tydligen bli lite bättre. Jag hoppas verkligen INTE att de regnar för hur kul blir det att flytta då?

Fär väl se vad vi hittar på idag. Kanske blir ut o promenera, eller en sväng till Darlings jobb o hälsa på.

Nä nu kanske man ska äta lite frukost. Köpte en vattenmelon igår, blir nog till att mumsa på den hela dan.

Later People!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0