Frietag

Ja de lät ju nästan som tyska iallafall. Skönt att de e fredag idag, o att jag inte har några läxor att göra denna helgen! Har fått mina betyg nu, o jag blev nöjd även om de inte va de bästa betygen. Jag klarade alla kurser iallafall, o den här terminen har varit sjukt jobbig mycket har hänt osv. Så jag är nöjd o laddar energi till nästa termin. Men först ska jag njuta av sommaren, om den nånsin kommer.

De har regnat NIO dagar i rad nu. Helt sjukt! Vart är våren liksom, vissst de e ju inte kallt. Men varmt, regnigt, fuktigt = åska o blixtar! Näää vill ha sol o skönt väder.

Idag passar jag Ms Caitlyn. Hon är så söt. Igår gick hon runt med ett kort på mig o darling o skrek "uncle and Anna". Hon älskar oss såklart. Kommer bli tomt att flytta o inte bo med henne. Men jag kommer inte sakna barnskrik, spring tidigt på morronen. Haha

Vi ska snart gå ut o promenera o kanske gå till djuraffären o kolla på valparna. Fast då blir jag ju helt sjuk o vill köpa allihoppa.

Ikväll blir de nog utgång, med kopparbergs cider innan! Fattas bara bästa vännerna.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0