Knock you down

Nu har jag o Ms Caitlyn varit ute på promenad. Vi gick först till djuraffären o tittade på de söta valparna. Skulle vilja köpa de allihopa för de e fan djurplågeri att låta de sitta i små galler burar utan något mjukt att ligga på. De e fruktansvärt! Sen gick vi till K-Mart o shoppade lite bebis kläder till min kusin som snart blir två veckor.

Nu sover hon o jag har precis ätit lunch, köttgryta m ris o chappou(?) de e ett slags afrikanskt bröd som man steker. De e grymt gott. O sen fick de bli lite färsk annanas på de.

Har också hunnit prata i telefon med min svägerska. Vi försökte på msn men hon kunde inte höra mig. Längtar tills de kommer hit i Oktober.

Sitter o lyssnar på denna underbara låt nu.



Nä nu ska jag städa upp lite o börja tvätta sen.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0