Onsdagen

Idag passar jag söta Caitlyn. Klockan e bara strax efter 10 men vi har redan hunnit promenera till affären o köpt mjölk. Fan va skönt de e att gå ibland. Jag har blivit så himla lat sen jag flyttade hit. Men de ska de bli ändring på.

Idag måste jag fixa virus program på min dator, annars lär den väl krascha som den förra. De får darlings kompis ta hand om tror jag.

Jag åkte aldrig till skolan eller SPCA igår, orkade inte. De va så fint väder så jag åkte till parken o gick en promenad istället. O så pratade jag med min barndomskompis Alle hemma i Sverige. I miss her very much. Hon e ungefär lika knäpp som jag o vi har gjort många konstiga saker ihop :). Men nu börjar hon samla redigt med vuxenpoäng o har en bulle i ugnen :). E så himla glad för hennes skull, ja o Rogers också!!!

Nä dax att börja tvätta!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0