Hej igen

Ja här sitter jag, har inte haft ork att skriva något. Dagarna flyger fram o snart är höst terminen över i skolan. Sen är det bara 4 terminer kvar sen är jag färdig o hoppas att jag aldrig behver sätta mig i skolbänken igen utan kan påbörja min karriär som hemmafru! Det känns som om jag har gått i skolan i 100år.

Det knackade nyss på dörren o jag fick typ en hjärt attack...Men de va bara Darling syster och barnen som skulle lämna ett par gardiner till mig. Vi har bott här i nästan sex månader och har inga gardiner haha.. Men vi har pesienner (stavning?) Men de funkar ju ändå. Kan inte sätta upp några gardiner för vi har inga gardinstänger. De får bli nästa år.

Men nu skulle de här inlägget inte handla om gardiner. De skulle nämligen handla om mitt favorit intresse, nämligen titta på TV haha. I love titta på TV, helst på skitserier där man inte behöver tänka. När jag va sjuk i svinis tillbringade jag många timmar med att kolla på svensk web-tv. Plöjde igen Stockholm Arlanda, Ensam Mamma Söker (3e säsongen), Playa Del Sol, Ullared. Himla trevligt att titta på svensk TV.

Mer TV åt folket..

Nu ska jag se om jag kan få i mig lite middag.

Kram

Till Anna som hade kommenterat: Det var att min bror hade gift sig när de va här och ingen visste något förutom jag. Kanske inte så intressant för andra än för min familj lol.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Kan du inte berätta lite hur det var att ha svinis? Här hemma är det ju kaos och varje dag är det nya rubriker i kvällstidningarna. Hur är det i USA? Pratas det mkt om det? Hade varit intressant att veta :-)

2009-11-11 @ 01:03:19
Postat av: Tessan

Klart jag kan peppa dig :)

Vart i USA bor du?

2009-11-11 @ 09:16:07
URL: http://varframtid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0