Ledsen!

Jag är så himla ledsen, det blir ingen Sverige resa. Darling fick inget visum. Fy fan för svenska ambassaden säger jag bara. Usch o tvi! Hela Sverige kryllar av kriminella utlänningar men någon som har pengar och allt annat kan inte få komma och hälsa på i 13 dagar! Jag är så jävla besviken! Vi hade sett fram emot det här så himla mycket och nu blir det ingenting. Jag grät hela dagen igår, usch!

Men men, inget vi kan göra åt. Vi har varken tid eller pengar att lägga ner på en ny ansökan just nu. Det får bli christmas i våran nya lägenhet tillsamans med våran lilla vovve. Det blir nog bra det med. Darling har lovat aatt vi ska köpa en riktigt fin gran, imon ska vi åka till IKEA och köpa massa julsaker och julmat, de gäller nämligen att vara ute i god tid annars tar sådana saker slut.

Nää usch jag är verkligen sjukt ledsen och har inget som helt förtroende för Sverige längre.


Kommentarer
Postat av: Anna

Först svininfluensan och nu detta....Du har inge vidare tur just nu. Men du får tänka på detta (om du tror på ödet) så är det inte meningen att ni ska åka till Sverige just nu. Det finns en anledning till att det inte gick vägen denna gång.



Lycka till fortsättningsvis och hoppas ni får en underbar jul i USA.

2009-11-15 @ 20:49:40
Postat av: Kristina

Jag skäms över att bo i Sverige när jag läser sånt här... Hoppas ni får en bra jul ändå!

2009-11-16 @ 11:06:23
Postat av: anna of sweden

Näe, vad trist! Är det verkligen så?

Jag trodde att det bara var att resa in som turist!

2009-11-16 @ 16:25:39
URL: http://www.annasweden.blogspot.com
Postat av: Johanna (resdagboken-jonna83)

Naaa, lagg av!! Varfor fick han inget visum da? Vad irriternade!!:( Im so sorry! Hade me mig min goding i sommras, och aven fast vi kollat upp innan att han inte behovde visum sa kunde jag inte slappna av helt sakert forren vi kom till arlanda och dom verkligen slappte in honom! Men som sagt... det kommer fler chanser!! ;) Dont give up! Hoppas allt ar bra ananrs! By the way... nar kommer du bli klar me skolan?

Take care!

/Johanna (fran resdagboken..:P)

2009-11-18 @ 03:11:27
Postat av: Taina

Vad tråkigt för er! Hoppas IKEA vändan kan skapa lite äkta "svenskt" i er lägenhet nu när Sverige inte klarar av det!



Hälsningar från CT

Taina

2009-11-18 @ 11:51:21
URL: http://sisutaina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0