Thursday

Har sitter jag i skolan och vantar pa min praktik. Jag e sjukt trott idag for jag gick upp kl 5 och gjorde fardigt ett skolprojekt som jag inte orkade gora igar kvall. Men nu ar det ju helg, jag ar ju ledig pa fredag sa min helg borjar idag :)

Kan inte fatta att det ar November redan, vart tog tiden vagen? Far nog ta fram min lilla adventsljustake idag for det ar sa morkt om kvallarna. Snart ar det ju advent. Forhoppningsvis kommer vi hem den 16e December, vantar bara pa Darlings visum. Jag langtar!

Helgen blir lugn med pluggande, football, stada och tvatta. Det ar himla tomt nu nar Jocke, Dessan och barnen har rest vidare. Hoppas de har det super i New York. Fast de langtar nog hem till Sweden lite tror jag ;)...

Onskar de kunde regna ner en miljon eller sa fran himelen. Whats up med alla rakningar och allt man maste betala hela tiden? Jag blir galen. Ska nog skriva till tomten och be om en miljon eller tva (ja Mr Santa Claus, jag kan tanka mig en mindre summa pengar ocksa haha)..

Snipp snapp snut nu va detta inlagg slut!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad var det för överraskning du skrev om som skulle ske typ för några söndagar sen? Har jag missat det?

2009-11-10 @ 23:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0