Friday Night

Idag har vi åkt och lämnat in min lilla golf på auktion, den går av stapeln på måndag och jag hoppas verkligen den kommer sälja. We need the money! Sen va vi inne en sväng på IKEA och lämnade tillbaka en gardinstång. Himla trevligt. Sen åkte vi hem och lagade enchilladas, och Elin kom över och käkade. Vi tittade på solsidan och höll på att skratta ihjäl oss.

Sen blev det mer underhållning när jag och Jossan tog ut hunden och hon dansade lite för mig haha.

Imon måste jag verkligen plugga massa! Heja mig! Snart är skolan slut....

På söndag blir det äntligen BBQ, det ska bli himlans trevligt, hoppas Elin kommer också :p.....

Good Night!

Kommentarer
Postat av: Jossan au pair i Philadelphia

Jag lovar och stå där på auktionen inoljad och med sexig bikini allt för och få den såld! Vad gör man inte för sina vänner ;)

2010-04-11 @ 00:47:56
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Jossan au pair i Philadelphia

Jag tror jag får öva in en dans snart så jag kan få dig och skratta! ;)

2010-04-14 @ 03:36:41
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0