Trötter

Nu e klockan strax efter sex, jag gick upp halv sex. Ska åka till praktiken runt halv 7. Sen ska vi åka vidare till Pennsylvania för idag är det auktionsdag. Jag hoppas verkligen att min bil blir såld!

Det var riktigt trevligt på BBQn igår. Lilla Zach fick gnaga stora get ben och blev helt galen om man rpkade gå nära honom, det var hillarious. Självklart såg jag till att han INTE åt något av benet utan bara köttet. Han va riktigt trött igår efter åtta timmar utomhus.

Vädret går verkligen upp och ner här. Under en vecka har vi användt både acn och värmen här hemma.

Nää nu måste jag göra mig i ordning.

Later!

Kommentarer
Postat av: Jossan au pair i Philadelphia

Vad söt du är när du sitter och pluggr med dina figurer och former! :D

<3

2010-04-14 @ 03:35:37
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0