Sämst

Jag är så sämst på att blogga. Sen vi kom hem från Sverige har jag drabbats av nåt weird jet leg... Jag har varit trött konstant. Vid nio halv tio på kvällen har jag varit så trött och somnat direkt. Vilket resulterat i att jag vaknat runt sex på morgonen. Sen har jag gått som i en dimma på dagen och gäspat. I think I need some vitaminer!

Om två veckor börjar skola och praktik igen, jag längtar faktist till att få lite rutin i vardagen. Något annat jag längtar efter är höst, kyla, regn!!!! Jag är så sjukt trött på denna värma och fuktighet. Minst 30 grader varje dag. Bläääääääää! Som svensk måste man väl klaga på vädret va?

Idag ska jag sätta ihop en Billy hylla. Vi va på IKEA i flera timmar igår, det va sjukt mycket folk där. Men vi fick massa fint inhandlat. Nu ska vi bara sätta ihop, sätta upp och lite sånt....

Later!

Kommentarer
Postat av: A question..

Hej. Jag ska nämligen flytta till delawere nästa år för att plugga på ett community college. Har läst runt lite på internet för att få lite mer information om delstaten. Och måste bara fråga dig om de verkligen är så som de flesta amerikanerna skriver på forumen. Typ att det är mycket kriminalitet samt väldigt tråkig stad.. Uber tråkigt uteliv, att det inte är en stad för 20åringar att de är en stad för gamla par och så vidare..

2010-08-16 @ 03:38:45
Postat av: Linnea Lindblad

Hej! Vilken söt blogg, jag ser fram mot en massa sanningar om USA :)



Hoppas du har det fint!

Linnéa i Alabama

2010-08-16 @ 20:42:22
URL: http://skruttplutt.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0