Shopping

Idag har vi varit och storhandlat. VI behöver nog inte handla förrän till jul nu :).. Alltid härligt att fylla på förråden. Nu sitter vi här med kurrande magar, lax och potatis i ugnen som snart är färdigt. Självklart är det min kära man som lagar mat. I utbyte slapp han bära varorna från bilen. Han bar en omgång och jag sex. Fick hjälp av en snäll granne som bar upp 32 burkar läsk... Skulle aldrig hända i Sweden....

Köpte världens mysigaste filt idag. Så nu längtar jag till hösten så jag kan få krypa upp i soffan med min filt och en härlig bok. Min mamma köpte några pocketböcker till mig i Sweden så jag ska nog ha att läsa i höst.

Det känns konstigt att vara hemma, och jag tänker på Sverige jättemycket. Kan nästan få ångest när jag tänker på hur mycket jag saknar min familj och mina vänner.

Jag har en helt fantastisk familj och underbara vänner i Sverige. Jag hoppas ni vet det. Vi hade verkligen en underbar resa, den bästa Sverige resan hitills. I love you all!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0