Äntligen Friday

Hurray... Idag är det dags för julbord på IKEA. Harregu va patetiskt det måste låta haha...

Idag har jag bakat en sockerkaka, hade både citron och apelsin skal i (darling önskade det) det va hur gott som helst. Smaskens!!!

Idag va även jag och Zach i djuraffären och fixade hans klor. Eller grind his nails som vi säger här i Amerikat. Jag tycker det är lättare när någon annan gör det, jag är så rädd att jag ska klippa för långt in och skada honom. Att han har extremt tjocka klor hjälper ju inte heller...

Klockan tre ska jag hämta darling sen ska vi piffa till oss (haha) och sen ska vi åka den timmes långa vägen till IKEA, först julbord och sen lite nödvändig shopping...

Imon har jag min sista lektion, är färdigt me allt skolarbete och har bara en presentation imorgon. Fan va skönt....

Later!!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Näe, usch halsbränna är inte skoj det heller! Har vaknat några nätter och på fullt allvar trott att halsen ska brinna upp. Förstår vart namnet kommer ifrå, hihi :)



Hoppsa julbordet smakar och att ni får en härlig kväll tillsammans!



Kramar

2010-12-10 @ 18:39:19
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Hur var julbordet? Hade dom allt som man brukar på svenskt julbord?

2010-12-12 @ 02:09:52
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0