Handla handla

Nu har jag varit på BJ's som är en wholesale club. Där kan man bara köpa extremt stora förpackningar av allt. Va där och storshoppade. Det är jobbigt och tungt när man är gravid haha. Sen ska man få upp allt till tredje våningen också. Kan inte bära för mycket för då får jag ont i ryggen och sammandragningar. Har gått tre gånger upp och ner och det är fortfarande massa saker kvar i bilen. Men det får jag ta sen eller så får darling bära det. Ikväll ska vi nog åka till Walmart och julshoppa lite.

Om en stund ska jag och Zach till vetrinären, dags för spruta och ny heartworm medicin. Mycket viktigt!!

Jag är glad och in a good mood och längtar till fredag. Julafton, och sen ska darling vara ledig i tre dagar. Ska bli najs.

Later!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hej,

Kul att läsa din blogg! Är själv i visaprocessen och medan jag väntar sträckläser jag andra svenskars bloggar om deras visumsökande och/eller liv i USA :) Din hamnar absolut i bokmärkena på datorn.

2010-12-21 @ 00:01:50
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0