Julbord - Check

Yes på fredag ska vi på Julbord på IKEA. Jag längtar :). Vi va där idag och köpte biljetter. Jag ringde nämligen igår och frågade hur de gör de, om man bara kan komma eller om man måste förboka. Hon sa att man måste ha biljett och det brukar vara först kommer, först köper typ. Hon sa också att de inte hade många biljetter kvar och kan därför inte garantera att det finns biljetter om man kommer på fredag.

Här tas inga chanser när det kommer till Svenskt julbord så vi åkte dit i morse och köpte åtta biljetter, ja våra vänner och deras tre barn ska följa med. Det kommer bli helsköj. Det bästa, kosta bara 10 dollar (ca 70 kr). Billigt skulle jag säga!!!

God Jul säger jag till mig själv :)

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hihi, tänk vad man kan uppskatta saker när man inte har dem nära. Själv var jag på IKEA igår och såg att de gjorde reklam för sitt julbord och då tänkte jag "Vem vill äta julbord på Ikea??" Men förstår att det måste vara underbart för dig!



Kramar!

2010-12-08 @ 20:53:36
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Haha, jag kan tänka mig det! Vet bara hur jag var när jag bodde i Norge för några år sedan. Blev galen över att de inte hade julmust till exempel ;)



Hoppas ni får ett riktigt bra julbord!



Kramar!



Ps. Tack för rösten söta du!

2010-12-09 @ 13:04:09
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0