Jullov

Nu har jag äntligen jullov. Fan va skönt! Hade min sista lektion i lördags. Sen på söndagen var ren slappardag. Vi käkade tacos, tittade på film, tittade på fotball och bara va. Det va en helt underbar känsla att inte behöve plugga något, att veta att jag inte behövde gå upp kl 5 på måndag morgon för att åka till praktiken.

Den här terminen har varit jobbig och lång. Det har varit en pina vissa dagar. Fick ju reda på att jag va gravid en vecka innan skolan började och har mått så himla dåligt. Jag är stolt över mig själv att jag klarat denna terminen! Jag fick inga toppen betyg men jag klarade alla kurser och det är allt som räknas just nu.

Nu har jag två terminer kvar, sen är jag lärare :)...

Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0