Regn

Regnet öser ner... Helt galet, 1a december ska det ju vara snö och kallt. Nope, inte här. Igår va det 16 grader och idag är det väl ca 14. Sitter här med min läxa, typ 8 sidor ska jag göra. Inläming idag, senast 23.59. Det är en engelska class online så det är skönt. Fast ikväll har jag skola. Tråkigt, men nästa lördag är det over och jag har en månads ledighet. Fan vad jag ska dega, jag och magen och hunden ska ligga på soffan o snarka och titta på julfilmer som jag har spelat in.

Och den 28e får vi ju finfrämmat från Sweden det ska bli så kul. Nyår bir nog hemma och mysa, finfrämmat ska till NY (de e galna).... :)

Nä nu måste jag ta tag i min läxa..

Later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0