Söndag

Söndag redan. Har inte orkat blogga, ingen lust. Humöret går upp och ner. Ena stunden ledsen, andra stunden glad. Trött hela tiden, sover dåligt. Sover mycket, och ser ändå ut som ett vrak med svarta ringar under ögonen. Känns som luften håller på att gå ur mig. Antar att hela terminen har varit så stressig att jag inte ens kännt det, och nu kommer alla känslor och trötthet jag har blockerat.

Men idag är det söndag, nästa vecka väntar massa roligt. Imon ska jag på lite road trip med darling. På tisdag ska jag till IKEA med min nyfunna vän Rachael. På onsdag ska vi på ultraljud och titta på lilla prinsessan. På torsdag blir det julstök. Och på fredag är det julafton och då ska vi ha våran babyshower/julfest. Jag längtar. Sen veckan efter kommer Sofie. Har verkligen massa att se framemot. Ska bara ladda lite energi först :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med lite att se fram emot, speciellt ul och babyshower/julfest. :-)



Jag kan inte fatta att på fredag så är det bara 12 veckor kvar tills due datumet!!! Jag har inte gjort GD testet ännu, det kommer att bli i början på året. Jag kunde ha gjort det för ett par veckor sen, men de sa att det är ok att jag väntar också. Så jag valde det sista. :-)



Nej, nu ska jag fortsätta städa ur blivande baby rummet. Kramis!

2010-12-20 @ 01:57:42
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0