Stor & Liten

Ja ibland undrar jag om hon växer och krymper där inne. Imorse va min mage inte så stor, när det var dags att köra darling till jobbet såg det ut som jag svalt en basketboll haha. Lustigt, antar att hon ligger i olika positioner och därför blir magen mindre/större. 

Hon verkar också ha något konstigt sov schema. Ibland känner jag ingenting på två dagar, sen är det full rulle, och sen är det lugnt i två dagar... Himla lustigt. Fast jag vet ju att hon är fortfarande så himla liten. Jag längtar längtar tills vi kan börja känna henne på utsidan och darling kan känna med. 

Våran lilla fina där inne som vi älskar och längtar efter!! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är så härligt när maken kan känna henne också...Tom har kännt av henne några ggr nu, och man kan se hur han lyser upp varje gång. :-)

2010-12-04 @ 16:38:56
URL: http://desertchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0