To you...

Mamma tänker på dig varje dag, hela tiden. Jag är så nyfiken på vem du är. Jag vet att du kommer vara världens finaste, men hur kommer du se ut?

Kommer du få mammas blå ögon? Kommer du ha pappas svarta hår? Vems näsa kommer du få? Kommer du va gnällig som din mamma? Kommer du få din pappas underbara leende?

Vi känner dig inte, har aldrig träffat dig. Men vi längtar och älskar dig så innerligt mycket.

Vi pratar om dig varje dag, din pappa frågar alltid hur du mår? Din pappa ger dig pussar och pratar och skojar med dig. Jag smeker magen varje dag och din pappa säger att du kommer bli flintskallg om jag gör det :)

Snart får vi träffa dig och vi längtar så!!!


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Nej det känns verkligen helgalet, snart kan hon ju komma när som helst :D

2010-12-10 @ 11:03:09
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0