Babbel

Sitter här har små pluggat lite, har städat gäst toaletten, tagit hand om disken, och lagat hemma gjorde hamburgare. Jag är så duktig :). Fick förresten svar från mi lärare som jag skrev om i förra inlägget att han trodde jag va nån annan och att jag självklart hade rätt!

Inatt ska det tydligen komma snö igen, orka!! Fast jag såg att det ska bli typ 9 plus grader nästa vecka, I cant wait! Våren jag längtar efter dig.

Hunden vandrar runt som vanligt här, tittar lite på TV, skäller på grannarna, och äter på strumpor han hittar på golvet.

Så roligt har jag i mitt liv just nu, vi har snart gått in halvvägs i terminen. Och jag längtar till sista april för då är det no more school!!!! Yay!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0