Fredagsnöje

Här sitter jag och slapper med ett halvt glas rosè, det är man väl värd när man har städat och handlat och tagit hand om hund?

IDag är alla skolor stängda eftersom det är bad snöstorm ute, say what? Snöstorm? Where? Det snöade ynka
10cm under natten, och för det så stänger de alla skolorna. De är allt lite klena amerikanarna.

Idag har jag pratat med både mamma och min moster. Mamma pratar jag jämt med men har inte pratat med min moster på länge. Vi är nästan jämngamla jag och min moster (nästan iallafall). Kan inte fatta att jag inte har träffat min lilla kusin som föddes i April förra året. Detta är det negativa med att bo såååå långt bort. Men det är tur att skyppe och msn finns. Förhoppningsvis så kommer vi åka till Sverige någongång detta året.

Nu ska jag strax dammsuga och göra lite läxor, ikväll vankas det nämligen party här! Jag och mina homeboys, det blir nog trevligt.

Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0