Here we go again...

Jaha då va de snö igen, skolan stängd! Så nu campar vi i vardagsrummet igen och bara myser (och städar och pluggar). Det började igår kväll och ska hålla på typ hela dagen. Det blir en lugn vecka.

Hunden älskar snön. Synd bara att han har blivit en dregel monster. han dreglar och slafsar, jag undrar om det är nåt fel på honom. Jag ringde vetrinären, men självklart var det ingen som svarade. De är väl insnöade de med haha.

Ska baka att gäng kanelbullar och semlor idag tänkte jag. Sen kanske det blir ett glas vin eller två. Det är ju faktist lill lördag.

Jag är så kass på updatera, jag har ju liksom inget glamuoröst liv att skriva om.

Bilder kommer sen.. nu måste jag lata mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0