Snöööö

Nu har vi varit insnöade hela helgen. Började fredag kväll och höll på till lördag eftermiddag. Oh my vad mycke snö det var. Helt otroligt! Så vi har inte gjort speciellt mycket denna helgen. Vi spelade scrubbles (alfapet?) Jag vann :), va nog första gången. Blev lite pluggande och massa TV tittande. Sen fick vi besök av brandkåren också. Två av våra grannar hade fest, typ gemensam fest så de sprang mellan lägenheterna, och nån därinne fick för sig att sätta på en rökmaskin (sån där som finns på discon typ) japp då gick brandlarmet i trappuppgången. Så brandkåren fick komma att stänga av den. Men men...

Imorse var skolan inställd också så det blev ingen prakitk. Och imon kommer det mera snöstorm så jag tvivlar på att det blir någon skola, de har redan ställt in alla klasser på två av de fyra campusen som min skola har. Fast jag klagar inte hihi. HUnden älskar snön, även om han blir kall så kan han inte låta bli att sprina runt, och gärna äta äta äta snön...

Skulle ladda upp bilder men det går inte just nu, men det kommer imorgon då!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0