16e Januari?

Eller är det 16e Mars? För här är stårlande vårväder, med 10 plus grader och strålande sol. Man får vårkänslor så det står härliga till. Idag hade jag en av mina klasser, jag har  bytt campus så de tar ca 40 minuter att köra dit. Men det är det värt. Läraren verkar jättebra och vi fick göra många roliga aktiviteter istället för att bara sitta och lyssna på lärarens prat. Det är det värsta som finns, när lärare pratar i två timmar oavbrutet. Det är verkligen waist of my time, det går in i era örat och ut ur andra. Därför gillar jag online klasser där man inte behöver sitta och lyssna utan man gör vad som ska göras och så är det bra sen...

Igår lagade jag lasange för första gången, den blev lite torr men helt ok. Jag hade rivit morötter till det, för det vet ju alla att är ju jättegott. Darling tyckte de va lite konstigt och sa  "I have never eaten lasange with carrots before". Men iaf. Sen somnade vi tidigt vid 10, vi är ju värsta pensionärsparet...haha!

Nu ska jag försöka plugga lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0