Freitag

Idag är det fredag och på måndag börjar verkligeheten, school is back! Har visserligen inte lektion förens tisdag så de startar ju ganska lugnt. Men jag har fyra olika klasser på vårterminen så det blir nog ganska mycke pluggande, men de ska nog gå bra. Snart ska jag hämta darling från jobbet och sen ska jag nog dra till gymet. Sen blir det att hänga i soffan resten av kvällen. Darling kanske ska ut men jag stannar hemma.

Ligger en snarkande hund här breve mig, han snarkar hööööööögt. Haha, han är så rolig. Inatt hade de snöat, men de verkar som den kommer töa bort inom snar framtid. Jag är liksom redo för spring!!! Våren är så himla härlig här in da states...

Later people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0