Hungrig

Sitter här och har precis druckit min andra redbull för dagen, inte speciellt hälsosamt. Är hungrig, men inte speciellt sugen på något vi har hemma. Ska snart åka iväg och köpa sushi. Är inte speciellt förtjust i det, men kan äta det med gurka, avokad och crabfish. Sen blir det skola, håller på att plugga det sista nu. Hunden ska ut på en runda också.

Pratade med min kära kompis Alle idag. Även fast vi typ aldrig träffas eftersom jag bor här och hon bor i Sverige så kommer vi ALLTID vara vänner. Fick även snacka lite med hennes lilla Viggo som bara är såååå söt!

Darling är och fixar min bil som ör helt störd och vill inte vara med längre känns det som. Men den ska få lite spa behandling så blir den nog bra igen. Eller den måste det för vi har inte råd att köpa en ny bil nu.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0