Panncakes

Idag har vi haft slappar dag och kollat lite på football, vårat lag fick storstryk haha. Jag ska väl erkänna att jag inte kollade speciellt noga. Har köpt en ny telefon idag, min gamla la av utan nån varning. Förlorade allt jag hade på den, lite tråkigt. Den nya är superavancerad och verkligen inom den nyaste tekniken, not!!!! Haha den har inte ens kamera, men who cares, jag ska bara ringa på den ändå (Jocke, jag köpte en sån som ni lånade när ni va här).

Gjorde pannkakor förut, ändrade lite i receptet och bytte ut hälften av mjölet mot grov mjöl, hade bara öggvitor istället för ägg, och inget smör. Smakade helt ok men inte som riktiga pannkakor förstås.

Bara en vecka kvar på jullovet, sen väntar nästan 4 månader av stenhård pluggning innan det är dags för lååååååångt sommarlov.

Good night people!

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Finns inget godare än pannkakor! ;)



Ha det gött! =))

2010-01-04 @ 15:59:20
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Irony by Linn

SV; Haha, det brukar även hända här hemma!



Ha det gött! =))

2010-01-05 @ 11:04:23
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0