Tråkigt

Igår kväll gick jag och la mig vid halv 11 och somnade relativt fort, nån gång vid 11.30 kom darling och la sig. VI han väl knappt somna innan ett jävla brak hördes, och upprörda röster. Våra grannar under oss bråkade, detta har hänt förr men man brukar bara höra ordväxlingar och sen är det över, men igår lät det som de höll på att riva hela lägenheten. Man hörde att hon gröt och han skrek. Vi måste göra nåt sa jag till Darling, sagt och gjort så ringde vi 911 som skulle skicka polisen, jag tittar ut genom fönstret och ser tjejen springa ut i jacka och helt barbent. Kom vi går ut sa jag till Richard, vi kan ta ut Zach. Vi gick ut och väl där ute mötte vi tjejen gråtandes och frysandes. Hon sa att hennes x hade stuckit nu och hon ville gå tillbaka in, jag tyckte så himla synd om henne och kunde inte låta bli att krama henne. Hoppas inte hon tyckte jag va helt knäpp för vi känner ju inte varandra. Iallafall vi går tillbaka in i huset och jag följer med henne in. Så mycket grejer som va sönder i lägenheten och glassplitter på golvet. Efter ett par minuter öppnas dörren och jag trodde det va darling men då var det hennes x som kom tillbaka och han såg helt galen ut, jag sprang ut ur lägen heten och utomhus samtidigt som polisen kommer. Jag berättar vilken lägenhet det är och de är snabbt där inne och griper killen.

Usch o fy vad obehagligt. Nu blir man lite smårädd för den här killen. Men jag hoppas verkligen att tjejen ordnar med besöksförbud för hennes egen skull. Hoppas inte han kommer tillbaka. Blir även lite skakis att han kanske skulle göra nåt mot oss eftersom jag va i hennes lägenhet när han kom in.

Vi åkte hem till darlings syster och sov över de. Jag va helt skakis och somnade inte förrän väldigt sent. Hela dagen idag har jag haft en stor klump i magen. Usch va hemskt. Jag är så tacksam att min fina sambo är så snäll och aldrig aldrig skulle få såna utbrott.

Nu vet ju inte vi vad allt handlar om och vad som har hänt mellan de två, men no one deserves that som hände igår. Man kan aldrig vara riktigt säker på nät. Jag har bestämt mig för att inhandla peppar spray och bära med mig. Kan ju alltid vara bra att ha när man går ut sent på kvällen med hunden. Så vi ska åka till någon gunstore och köpa det.


Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Dumma, sjuka människor det finns. Det är en sjuk värld vi lever i asså!!

2010-01-15 @ 03:55:58
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0