Zumba

I tisdags och onsdags var jag på ett pass på gymet som heter Zumba, dans träning av nåt slag. Det är jättekul och jobbigt. Fast man tror knappt att det är träning, men igår hade jag grym träningsvärk i magen och på sidorna.. Häromdagen sprang jag på löpbandet också, say what?? Yes och jag dog inte, bara nästan haha. Ska försöka träna 5 dagar i veckan. Det tar bara ca 5 min att köra till gymet så det är bra. Och NEJ det går inte att gå dit. För jag har ingen lust att gå på vägen i mörker och utan trottoarer (stavning) men jag är himla glad att jag har våran lilla bil så det går så smidigt då. Heja mig!

När Jossan ska bo hos oss ska vi försöka springa 5 km i parken varje dag, så man får ju ligga i hårdträning varje dag innan det. Kanske finns det något lopp vi kan springa, det hade ju varit lite roligt.

Så heja mig!


Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

åh zumba de låter skoj, det vill jag med pröva. Måste man vara bra på o kordinera saker och dansa eller? Alla vet ju redan hur grym jag är på och dansa ellr hur ;)



<3<3

2010-01-15 @ 03:54:03
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: supermom

Tack för titten och kommentaren hosmig! HUr verkar zumba vara? Jag och mina döttrar har flera ggr tänkt på detta som träningsform.

2010-01-21 @ 10:58:34
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0