Fixa fixa fixa

Håller på och fixar och donar. Packar lite här, packar lite där. Vi har sjukt mycket grejer med oss till folk i Sverige. Det är converse skor, hasselnöts kaffe, läsk, poptarts, lite alkohol... Vi hade tur och bokade våra biljetter innan de ändrade till att man bara får ha med sig en väska, så vi får ha 2 var. 23kg i varje, det blir 92 kg totalt. Har ju tänkt att shoppa en hel del nödvändiga saker i Sverige, for example nyponsoppa, choklad och läpsyl. Då måste man ju ha mycket plats :)

Kollar lite halvt på Bridget Jones i backgrunden, härlig film. Darling jobbar sent idag så det är lite tråkigt och tomt.

Jag tror att hunden känner på sig att något är på gång. Jaag packar och fixar, han följer efter. I bland kallar vi han skuggan, för det är sällan jag kan gå någonstans utan att han följer efter. Ibland när jag duschar kan han sitta utanför och "gråta"....haha.. sötnosen! Jag kommer gråta när vi ska lämna han på kenneln på lördag. Vi måste lämna han på lördag för på söndag har de bara öppet två timmar, och då hinner vi inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0