I am old

Här sitter jag och har precis avnjutit en delicious McFish... Sitter och funderar på att om en vecka är det precis 27år sen jag plockades ut ur mammas mage. Jag va besvärlig redan då och ville inte vända mig på rätt sätt :)... 27 år.... What? När? How? Jag förstår inte! Jag känner mig verkligen inte som 27, jag känner mig inte som en riktig vuxen. Men det är väl bara att inse  att man börjar bli gammal!

Jag är så glad att jag ska spendera min födelsedag med älskade Richard, min underbara familj, och fina vänner!! Vi ska ha en stor fest hemma hos min bror och det ska bli fab!!!!

Jag längtar!




Johanna och jag på min födelsedag 2005 i Cypern... De va tider det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0