Lite mer senaste

  • Dog Vs. Groundhog. Va i parken med Zach och han såg några groundhogs, jag tappade kopplet och självklart rusade han fram till djuret, han blev nog dock lite rädd för han backade tillbaka och sen hann jag ifatt honom.

 

  • Utelåst. Häromdagen gick jag ut med hunden, när jag va på väg in igen kom jag på att jag hade inte tagit med mig några nycklar, och låst dörren innifrån. Mycket intilligent. Tur att jag fick låna nyckel av hyresvärden.

 

  • Ångest. Har ångest för att lämna min lilla baby på kennel i hela 13 dagar. Jag kommer miss him so much! Fast jag vet att han kommer ha det så bra där på världens bästa kennel!!

 

  • Gardiner. Nu har vi ÄNTLIGEN satt upp gardiner i sovrummet.

 

  • Bröllop. Jag och darling ska gå på min mosters bröllop när vi är i Sverige. Det tycker jag ska bli himla kalas och har redan köpt en klänning.

 


Good Night!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0