Latast i stan

Idag gör vi inte många knopp här hemma. Zach sover, jag slöar och tittar på film. Darling lämnade vi av på jobbet vid 10. Blir nog sent inatt igen. Men men, vi får underhålla oss själva här hemma jag och the furboll.

Solen skiner, och det är så jävla varmt ute. Det går inte att vara ute om man inte är på stranden eller vid poolen dvs. Hund stackarn kan knappt gå ut. De pratade på radion igår om hundar och värme. Det är ju jävligt lustigt att folk fortfarande lämnar hundar i bilen när de ska gå på något "snabbt" ärende. En hund kan dö på 8 minuter i värmen. På ett par minuter kan det snabbt bli upp till över 70 grader i en bil. Fy fan, sjukt varmt. Så det måste man tänka på, lämna hellre hunden ensam hemma.

Jag är så tacksam över att vi har air condition här hemma. Det hade aldrig funkat annars.

Idag ska jag inte göra något speciellt, blir nog en tripp till parken sen. Städa lite också kanske...eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0