Some Shopping

Nu har jag varit och shoppat lite. Först åkte jag till Farmers Market där jag köpte lite grönsaker och frukt. Köpte även med mig frozen yogurt till Darling och hans jobbarkompisar. Det var självklart mycket uppskattat eftersom det är crazy hett här idag. Sen åkte jag till Acme och köpte lite mjölk, bröd och lite andra grejer. På Acme kan man köpa Wasa knäckebröd, man blir glad när man ser svenska saker i affären :)



Appropå knäckebröd så drömde jag att jag hade lagt till Richards efternamn och jag gick till skolan för att ändra mitt namn. Personen som jobbade där frågade om jag hade med mig knäckebröd som jag skulle skriva på. Vart får jag allt i från?

Nu sitter jag och äter isglass och tittar på huset fullt, ska strax laga enchilladas for lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0