Jahja

Då var bilen död igen, orka!!! Orkar inte, darling försökte hitta felet, men no hitta inget. Så imon blir det bärgning till verkstan. Dvs ingen praktik för min del, visst blir det skönt med sovmorgon faktist. Plus att jag har massa ärenden som jag kan göra imon istället. Men jag blir så trött på det här med bilen, vi har liksom inga extra pengar just nu att lägga på bilen.

Idag har det regnat nästan hela dagen. Vi har varit hos hans syster och umgåtts lite, sen har jag pluggat, och sen lagade darling underbar middag kött, ris i kokosmjöl, och grönsaker. Mums! Han borde verkligen bli kock.

Jag är fortfarande förkyld och mår lite halvkasst. Men jag överlever. Det ska gudarna veta att ibland klagar man för ingenting!! Finns många som har det värre. Jag är väldigt tacksam över saker jag har i livet!

Nu blir det godnatt här!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du skrev att du hade kassler i fried rice, vart får du tag på kasslern?

Jag har aldrig hittat någon i USA.

tacksam för svar.

2010-03-15 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0