La Sweden

Yes den 19e juli ska jag landa i Sverige, eller vi. Vi har båda bokat resa men man vet ju aldrig med visum. Sverige är ju lite knäppish när det kommer till den biten. Men vi håller alla tummar, tår, och allt annat som går att hålla att han faktist får följa med den här gången. Skulle han inte få det så kommer jag själv för jag måste hem och ansöka om nytt visum. Annars blir jag fast här och kan inte resa någonstans, vi har mänligen planerat att resa till Kenya i December.

Men vad jag längtar till Sverige, det gör jag faktist. Längtar massa efter familj och vänner (allra helst min mamsen! och alla andra självklart). Det ska bli så himla skoj. Hoppas på fint väder!

Denna gången ska jag npg köpa med mig sisådär 700 läpsyl. Mamma skickade 10 st för inte så himla längesen. Har väl 3-4 kvar, fattar inte vart alla tar vägen. Jag är gravt beroende det kan jag ju erkänna. Vaknar tom på nätterna bara för att ta på läpsyl. Om jag åker hemifrån och har glömt mitt läpsyl blir jag gråtfärdig och mina läppar blir så torra så jag blir tokig. Haha....

Later!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan! Halkade in här från Maddes Cali Dreamin och kan inte låta bli att lämna en kommentar angående ditt Lyspylberoende :) För flera år sedan var jag också beroende av Lypsyl, men sen sa nån till mig att Lypsyl inte återfuktar utan torkar ut. Så för att bli av med beroendet började jag använda Vaseline. Så istället för att använda Lyspyl 150 ggr/dag använder jag nu Vaseline kanske 3ggr/dag. Vaseline Intensive care har också nåt läppbalsam/Vaseline i en liten vit tub i USA som också funkar bra. Bara ett litet tips och jag lovar att du inte kommer bli besviken :)

2010-03-15 @ 21:29:07
URL: http://www.misssannisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0