New York Baby!

Igår bilade jag och darling till New York, ja inte för att uppleva staden precis. Vi åkte till JFK flygplats för att hämta hans syster Diana som kom från Kenya. De hade inte sett varandra på över 10 ÅR. Helt sjukt, och ändå va det mig hon krama först :)... Jätte trevlig, och är en kortare kopia av deras andra syster Rose (som bor här i USA). Det var en trevlig roadtrip, självklart va hunden med. Han gillar att åka bil, även om han låg och snarkade mest. Lite häftigt att bo så himla nära New York, tar ca två timmar med bil. Ringde min kompis Alle för att sjunga lite happy birthday för henne, samtidigt som jag pratade med henne såg vi frihetsgudinnan och empire state building (på ganska långt avstånd).

Nu sitter jag här och försöker plugga lite, kan inte fatta att halva terminen är redan över. Jag längtar tills 1a maj för då är det over liksom (för denna terminen).

Kärlek till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0