Roliga...

Igår hade jag en riktigt bra dag på praktiken. Såna dagar vet jag varför jag valde att jobba med barn. De säger så himla roliga saker.

Jag hade ett projekt igår där vi pratade om Sverige och resor, jag visade Sverige på kartan, pratade lite svenska, visade svenska flaggan, och sen visade jag ett kort på svenska kungafamiljen. FLickorna var helt tagna av prinsessorna, och pojkarna tyckte kungen och prinsen såg ut som poliser haha.

Sen satt jag och målade med en kille när hans kusin kom in (hon går också på förskola där) då sa han till mig She has been sick, she had diareha. Haha jag skrattade lite i smyg.

Sen lekta vi i dramatic play och klädde ut oss :)

Nu ska jag ut med hunden (idag är det sol yay)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0