Sunday

Sommarlov? Njäää inte riktigt än. Jag har inga lektioner kvar, men jag har en inlämning kvar. Det är bara en sida jag ska skriva, så det är inte så mycket.

Idag har det varit 30 grader och fruktansvärt varmt och fuktigt. Men man ska väl inte klaga på värmen (fast det måste man väl nästan när man är svensk eller?)... Jag tog med darling till en ice cream farm där vi köpte lite svalkande gottis, sen åkte vi till djuraffären och tittade på de söta små underverken. Jag försökte få darling att köpa en till mig, men han sa tvärt nej (undra varför)....haha

Sen åkte vi hem och darling lagade middag till mig. Kött och potatis och rotfrukter i ugn, my goooo de va så gott!

Imon ska jag slappa!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0