Torsdag

Här sitter jag och är snorig och sjuk. Huvudet är tungt, halsen känns trång och huvudet känns allmänt igenproppat på något sätt. Men men, jag har iallafall tid att vara sjuk just nu för jag har ju faktist sommarlov (sjunger Idas sommarvisa i huvudet)...

Igår och idag har jag inte gjort många knopp. Jag och Elin skulle egentligen åka till IKEA idag men det fanns inga krafter för det. Istället slumrade jag på soffan i över tre timmar....

Imon ska jag och Zachiboy till vetrinären och får spruta, ja han ska då det. Tur att han är en liten tuffing.

Det är nog vädret som gör mig sjuk. Helknäppt väder. Ena dagen 30+ och strålande sol, nästa dag nordanvindar och 9+. What the??? Idag har solen strålat men nu börjar det se lite mörkt ut igen. Jaja vad ska man göra, kanske finns det någon soldyrkar dans som kan dansa...FÅr nog googla det!

Finaste lilla prinsen



Älskar att ligga brevid husse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0