Day 2 - My first love

Kärlek kärlek kärlek.... Har väl trott några gånger att "åh nu e jag kär, det här kommer vara mannen i mitt liv"... Ja fast de va ju ingen kärlek... Jag visste inte vad kärlek va innan jag träffade Richard. Jag visste inte vad det innebar att älska eller bli älskad på detta vis.

Richard är min största och första kärlek. Det finns INGEN som han. Det finns ingen som är så snäll, omtänksam och kärleksfull som han. Det finns ingen som bryr sig om och tar hand om mig som han... Han är mitt allt..

Att han nu ska bli pappa till vårat barn gör mig ännu lyckligare... Han kommer bli världens bästa bästa pappa...

Jag tvivlar inte en sekund när det gäller Richard....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0